Monday 23 January 2012

whoa **

hye readers ! dahh lame tak update belog semenjak dudok ASRAMA !
***fewwfewwfeww***
nehh nak cite siked jehh neh .
orang tuh yang ak kenal dlam FB tuhh . die tuhh die tuhh kn kn kn .
dahh jumpe tak bertego. senyom idak tego idak tunjuk gigi kat aku pon idak .
haish ! klau aku yang tego maluu lahh . hehehhehe -,- (dtg dahh ngade ngade aku nehh)
prnah lahh sekali lalu depan die kasot tepeleot *bak kate die* (maluu aku , buad muke ketat)
ingat die tak perasan . perasan jugakk . die ade ckp kat aku tapi tatau ape die ckp sbb dahh malu time tuhh .
erghhhhh --'' .
ape lagi nak cite kat kome kome nehh ek ?
haa ! dok asrama cam dudok umahh jehh cume takde TV :( . tak bole rehat secukopnyee ***
tak bole on9 . tak bole makan kenyang kenyang . tak bole ape lagi ape lagi ape lagi .
tapi tak kesah lahh semue tuhh . sbb dah biase . bersyukoo dpt asrama . *cewahh*
hayyoo ! kate nak cite siked tapi dah panjang dah cite nehh **
peduli kan . oke lahh sampai takat nehh saje aku nak merepek . hahahaha
bye !

No comments:

Post a Comment